Eckerö Line: reisija- ja kaubaveomahud kasvasid 2024. aastal

Soome laevandusettevõtte Eckerö Line’i äritegevus arenes 2024. aastal positiivselt. Eelmisel aastal oma 30. aastapäeva tähistanud ettevõtte reisijate arv ja kaubaveomahud kasvasid, nagu ka käive. 2025. aastal uuendab Eckerö Line oma kaubamärki.

2024.  aasta oli Eckerö Line'ile käibe ja reisijate arvu kasvu poolest tugev. Ettevõtte netokäive kasvas 2,4%. Reisijate arv ületas taas 2 miljoni piiri ning võrreldes eelmise aastaga kasvas marginaalselt. 2024. aastal oli Eckerö Line'il kokku 2 069 812 reisijat (2023. aastal 2 058 510 reisijat). Ka kaubaveo valdkonnas oli areng positiivne: kaubaveo turuosa kasvas jõudsalt, eriti aasta teisel poolel, ning tõusis 2024. aasta lõpuks ligi 40%-ni. Pea 60% Eckerö Line'i poolt veetavast kaubast liigub Soome Vuosaari sadama ja Eesti Muuga sadama vahel, mis vähendab oluliselt ummikuid Helsingi ja Tallinna kesklinnades.

"Tervikuna oli aasta meie jaoks väga positiivne. On suurepärane, et saime jätkata reisijate arvu suurendamist, hoolimata sellest, et MS Finlandia oli korralise hoolduse tõttu umbes viis nädalat liiklusest eemal. Suur tänu meie klientidele ja töötajatele, kes on 2024. aastal teinud suurepärast tööd," ütleb Eckerö Line'i tegevjuht Taru Keronen.

2024. aasta oli hea ka Eckerö kontsernile, kuhu Eckerö Line'i kuulub. Kontsern teatas 28.2.2025 aastaaruandes, et 2024. aasta käive oli 222,9 miljonit eurot (2023: 221,5 miljonit eurot) ja ärikasum 22,4 miljonit eurot (2023: 21,4 miljonit eurot).

Eckerö Line uuendab oma kaubamärki 2025. aastal – brändi keskmesse tõuseb kliendi- ja töötajakogemus

Eckerö Line'i uus brändilubadus, mis lansseeritakse aprillis, on "Tere tulemast külla". Kaubamärgiuuenduse eesmärk on kokku võtta Eckerö Line'i strateegia, mis keskendub kliendi- ja töötajakogemusele, ning konkreetselt esile tuua, kuidas laevandusettevõte konkurentidest eristub.

"Meie eesmärk on kõnetada laiemat klientuuri ning äratada Eckerö Line’i vastu üha suuremat huvi. Oleme uhked, et meie kliendid on meie teenustega rahul ning meie kaubamärgi loo keskmes on meie töötajad, kes pakuvad Läänemere parimat teenindust. Soovime, et meie reisijad tunneksid, et on tulnud laevale meile külla," ütleb Keronen.

Soome lahe parim teenindus on mitmel korral uuringutes kinnitust saanud. 2024. aastal hääletasid Soome reisijad Eckerö Line'i teist korda järjest esikohale uuringus, mis mõõtis Soome klientide rahulolu Soome ja Eesti vahelisel laevaliikluses. See viidi läbi osana EPSI Rating’u laevareiside valdkonna uuringust.

"Eckerö Line'i laevad on nagu ujuvad külad või linnad, kust leiab kõik vajalikud teenused. Iga reisija on soojalt meile külla oodatud. Suhtlus meie laevadel on sõbralik ja külalislahke," jätkab Keronen.

Uuendus hakkab olema nähtav alates 28.4.2025.

Eckerö Line jätkab oma tegevuse arendamist – uus koostöö OnniBus’iga

Eckerö Line'i ja OnniBus’i koostöö muudab reisimise lihtsamaks mujale kui Helsingisse sõitvate reisijate jaoks, sest OnniBus’i buss transpordib Eckerö Line'i reisijad Kamppi kaugliinide terminali ja Läänesadama vahel. Koostöö algab 2.6. ja kestab kuni 11.8. 2025.